London tips?

I maj beger jag mig ett par dagar till London och Harry Potters hemland. Har alltid velat åka dit och nu slår jag äntligen slag i saken. Ska självklart besöka King's Cross Station, Big Ben, Harrods, Buckingham Palace och... Ja, där behöver jag lite hjälp. Lite shopping måste det ju bli trots tajt budget. Man kan ju inte åka till självaste London utan att shoppa. Tänkte kika i lite second hand butiker. Så om någon har något tips på bra restauranger, sevärdheter, bra second hand butiker eller andra butiker så är det väldigt välkommet! Är Madame Tussauds sevärt t.ex? Det kostar ju ändå en del. Kanske inte heller är så kul när man är själv? Eller? Som sagt, alla tips uppskattas!



Kommentarer
Postat av: Erika

På oxfordstreet finns det två butiker jag är kär i så jag tycker du ska dit! Primark och New look! Dessutom ligger ett gigantiskt Topshop och forever 21 där. :D Kan man annat än älska London?!



Vill tacka för hjälpen med böckerna btw. Eller aa haha men kul att du svarade iallafall :)

Kramar!

2012-02-18 @ 18:30:19
URL: http://rilby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0