Det är inte min vecka helt enkelt

Känner att saker inte riktigt vill gå min väg. När jag vaknade och lyfte huvudet från kudden höll jag på att spy för att jag var så yr. Hej migrän. Kändes ungefär som att jag hade åkt i en segelbåt mitt i en orkan hela natten. Gick upp för att ta tabletter och äta något så skulle jag lägga mig i sängen igen men den gjorde mig ännu mera yr och illamående så jag förflyttade mig till soffan. Där har jag spenderat större delen av dagen. Tur att jag hyrde film igår! Och att jag som i princip aldrig dricker läsk faktiskt hade köpt hem cola. Drack min light igår men brorsan var inte hemma varken igår eller idag så snodde den jag hade köpt åt honom idag hehe. Det borde vara olagligt att må så här. Kände mig verkligen döende imorse. Var så fruktansvärt yr, mådde så illa, hade så jävla ont i huvud, nacke och rygg. Men nu mår jag tack och lov mycket bättre. Ska återvända till soffan och se den tredje filmen jag hyrt. Unknown var förresten bra, Liam Neeson är en grym skådespelare men den var ändå under förväntan måste jag säga. Även om den som sagt var bra och sevärd. Horrible Bosses var även den bra och riktigt rolig på sina ställen, mycket bra skådespelare där också men den är inte heller den bästa filmen jag sett. Men båda funkade utmärkt en dag som denna! Nu blir det Super 8.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0