Härliga fredag

Halloj! Började denna fredag med ett besök på gymmet klockan åtta imorse. Hann bara hem, duscha och äta frukost sedan for jag till Farsta där jag mötte upp farmor för att handla present till Tages namngivning. Sedan har jag även varit och bytt min balettdräkt. Var nämligen inte hundra nöjd innan men nu är det perfa! Längtar ihjäl mig tills kursen börjar!!! Det bor, och har alltid bott en liten ballerina i mig. Ångrar så att jag slutade då när jag var 11 (?) år. Men nu förverkligar jag drömmen. Nothing can stop me now!  Smider även lite andra planer för hösten men kan inte riktigt bestämma mig. Ekonomin sätter också lite käppar i hjulen men vi får se.
 
Nu ska jag ta och fortsätta min mysfilmkväll. Såg precis Limitless, riktigt bra film och faktiskt inte alls riktigt som jag förväntat mig. Nu stårt Safe House på schemat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0