Golf

Nämen hejsan hörrni! Här var det minsann dött hahaha... Det har hänt en hel del sedan sist, ska uppdatera er. Men först dagens update. Imorse blev det en golfrunda med farmor och lillasyster. Grymma syrran gjorde en birdie (två slag) på första hålet och jag gjorde par på andra. Men därefter gick det utför. Dock ska ju tilläggas att jag spelar riktigt bra ändå med tanke på att jag haft ett uppehåll på 5, 6 (?) år.
 
Efter rundan handlade jag och dog sedan en stund på sängen. Skööönt. Och nu sitter jag och smälter maten i väntan på att klockan ska ticka så att jag kan bege mig till F&S för lite jympa!
  
Här får ni två instagrambilder. Lite kul att vi hamnade i bunkern alla tre, "bunker buddies" som syrran sa. Men vi tog oss upp på första slaget!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0