What the f....

Kan ni förstå vilken chock jag fick imorse när jag vaknade upp till denna syn?! När jag då gick upp insåg jag även att vi var utan ström. Jahapp där rök den rostade mackan och tvn liksom. Dessutom var mobilen nästan död... Haha men den klarade sig faktiskt. Verkar som att stömmen gick runt sextiden imorse och prick tio i två kom den tillbaka. Skönt att det inte varade längre än så även om det var sjukt irriterande! Mina planer för dagen blev dock sabbade. Skulle träffat Gurra för lunch i centrum men han kom ingenstans och centrum hade inte heller någon ström så ja... Så blev det med det. Himla trist! Inte heller fick vi något vettigt gjort här hemma som det var tänkt. Började bara packa lite smått de kläder jag ska ha framme de två, tre veckorna innan jag får min lägenhet. Kommer bo så galet trångt då... Men men. Har förresten precis vaknat upp ur den skönaste sömnen på lääääänge. Mådde inte så bra med magen tidigare idag, hade magkatarrs känningar och började få världens huvudvärk så jag la mig på soffan efter att vi varit och handlat. Sov väl ungefär en halvtimme och det gjorde susen må ni tro! Mår så mycket bättre även fast huvudvärken inte gick över helt. Ska ta och titta på ett program om Titanic som jag spelar in nu och invänta att mor och syster kommer hem från systers tennismatch så att det blir käk. Magen kurrar... Hejsvejs!


instagrambild tagen imorse, isabelkempe heter jag där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0