Majblomman

Köpte årets majblomma av två ursöta ungar utanför centrum idag. Det går ju bara inte att motstå när de är så söta! Årets modell var fin men förra årets var finare. Däremot var denna lite glittrig vilket var lite sött, därför fotade jag med blixt förstår ni för annars så syntes det inte.

För övrigt då så har mamma och jag varit superduktiga idag och gjort klart i förrådet! En sak att bocka av på den långa listan. Allt i mitt rum är nästan nerpackat nu, tog ner tavlorna också. Så det börjar hända grejer, men än är det inte klart. Inte än på långa vägar... Imorgon blir det core och jobb. Men torsdag (förutom tre timmars jobb), fredag och lördag blir det till att köra gärnet! Nu har jag i alla fall gjort dagens dos, så nu blir det minsann lite finncrisp med den skrattande kon och Desperate Housewives. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0