The Island

God kväll! Ligger och kollar på The Island på nian. Har inte mått så där super duper idag. Sov jättedåligt och vaknade upp vid fem imorse med en gräslig nackvärk. Inte kunde jag somna om heller för lilla mormor sov kvar här inatt och snarkade på som bara den haha. Så istället för att följa med och städa lägenheten fick jag ligga kvar på soffan. Framåt förmiddagen mådde jag bättre och mötte då upp en väldigt gravid men fin Ida för en liten promenad. Sedan åt jag lunch, sov någon timme och tog en lång skön dusch. Och efter middagen gick vi en liten promenad i vårt nya hemkvarter (fattar dock fortfarande inte att vi faktiskt bor här). Det är himla fint. Längtar tills sommaren, då kommer det vara ännu finare. Men nu är reklampausen slut! Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0