Jimmy's Steakhouse

Hej hej! Ligger här på sängen och kollar på tv. Är fett nöjd att vi kom ifrån jobbet i tid så att jag hann hem till Grey's Anatomy haha. Det var väldigt konstigt att åka till och från jobbet idag. Första gången med nya resvägen. Samtidigt som jag nästan klev av vid gamla hållplatsen så kändes det ändå så självklart med nya vägen. Som att vi bott här längre än fyra dagar. Skumt.

Igår åt ju förresten mamma och jag supergod middag på Jimmy's Steakhouse. Det var som sagt hennes födelsedagspresent från mig. Men bion beslöt vi att spara till en annan dag eftersom vi var så trötta. Men är jätteglad att vi orkade ta oss iväg på middagen i alla fall. Myspys var det. Det behövde vi verkligen! Komma bort från kaoset efter flytten och få tänka på något annat en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0