Hair donut

Nu är hela mitt liv nerpackat i flyttkartonger. Märklig känsla det där. På söndag flyttar vi. Efter 15 år i trygga trivsamma Tyresö. Blir en himla omställning, det är en sak som säker. Och litet kommer jag bo. Men det kommer nog kännas väldigt bra när jag väl är på plats nästa vecka. Just nu är jag så fruktansvärt less på att leva i kartonger och säckar. Tog mig typ en halvtimme att hitta ett vanligt svart linne... Söta mormor är här och hjälper till men som ni vet är det inte alltid bra med många kockar. Saker hamnar på lite fel ställen och så. Men det gick ju bra till slut i alla fall.

Vi har packat hela dagen förutom en stund då vi gick till second hand för femitoelfte gången och till centrum eftersom kyl och frys nästan ekade tomma haha. Svängde då även in på H&M där mormor köpte mig en hårdonut! I love love love love love love love it! Galet snyggt tycker jag att det är! Nedan ser ni min allra första donut som jag slängde ihop lite snabbt. Nu måste jag bara införskaffa någon produkt så att jag kan göra "slickade" donuts också. Är inte så hemma på det planet. Thank god for Google. Men tips uppskattas ändå! Har nämligen fina hårstrån som gärna spretar hej vilt. Så som sagt om någon vet någon bra produkt hojta gärna till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0