Låt inte rädslan styra

Never let the fear of striking out keep you from playing the game. Det är vad jag gjort i princip hela mitt liv. Låtit rädslan styra. Nu blir det minsann ändring på det. När jag kommer hem från resan ska jag ta första steget till att göra det jag vill med livet. Drömmar ska förverkligas. Livet är för kort för att springa i hamsterhjulet.

Är såååå nervös så jag vet inte ens hur jag ska beskriva det i ord! Får bita mig i läppen för att inte skrika, magen känns som en stor klump, hjärtat rusar och spyan är inte långt borta. Det är så sjukt overkligt! Om lite mer än ett dygn beger jag mig mot Arlanda. För mitt livs äventyr! So far. Can't wait!

Nu ska jag försöka lugna ner mig (andas Isabel, andas) och packa handbagaget. Är så rädd att jag ska glömma något!


bild från hos mormor i brist på annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0