Regn i paradiset

Halloj igen! Tvätten blev gjord och jag kom iväg på en timmes powerwalk. Gjorde susen för både kroppen och brännan! Lagom när jag kom till porten började det åska och det kom även pyttelite regn. Så jag har haft en mysig innedag. Åt rester från igår till middag. Men eftersom jag inte har någon mikro så hällde jag (hör och häpna mamma!) ner både kycklinggrytan och riset i stekpannan och värmde upp på svag värme. Funkade alldeles utmärkt och det var minsann lika gott idag. Kommer definitivt äta det igen denna vecka hehe... Medan jag åt såg jag på 13 snart 30. Gillar den, den är mysig. Det är nämligen så att jag sett alla avsnitt Friends som jag hade med mig nu! Katastrof. Får sätta på första skivan igen när jag ska sova. Det blir becksvart när jag stänger ytterdörren och jag kan inte sova då. Så har somnat till Friends varje kväll. Men som sagt får köra på först igen haha.

Nu ska jag ta mig lite kvällsmat, åt middag tidigt så är ashungrig igen. Några (svenska Krisprolls) skorpor och lite cantaloupemelon blir det. Ska titta över förra veckans skolarbete också. På måndagar har man nämligen ett test för att se om man förbättrat sina kunskaper eller ej. Så vill bara kika över det vi gjorde. Vi jobbade med väder, adjektiv och imperfekt om jag inte minns fel. Usch och fy att detta är min sista vecka! Men det är trots allt en hel vecka, bara att njuta järnet!

Some pics from paradise, Nice, Côte d'Azur






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0