Utgång på g

Bonsoir! Ska alldeles strax hoppa in i duschen. Det blir nämligen utgång ikväll igen (tredje dagen i rad tror jag?) hehe. Fyra personer i vår grupp åker hem imorgon så det är "goodbye-party". Nästa vecka är det min tur... Usch!

För övrigt då så har dagen varit ganska seg, gick i skolan 11.20-17.30. Är galet trött efter alla nya upplevelser och sena kvällar men som Ida sa, sova kan du göra när du kommer hem. Vilket är sant. Om en vecka åker jag ju till farmor, där blir det chill för hela slanten. Sola, läsa, se på film och SOVA. Träna måste jag också, massa tennis ska det bli! Har inte tränat en enda gång denna vecka... Fy på mig. Ska försöka imorgon eller söndag men vet inte riktigt hur planerna ser ut. Tror vi drar till St Tropez imorgon och då kommer jag inte hinna träna. Men vi får se. Träna kan jag ju faktiskt också göra hemma så det är inte prio ett även fast jag verkligen skulle vilja hinna det också. Men men, duscha var det!



bild från vår lilla tjejkväll igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0