Thé caramel

Bonjour! Ska alldeles strax bege mig ut och se om tvättstället är öppet idag (det är ju söndag). Hoppas verkligen det för jag har en liten underklädeskris! I värsta fall får jag väl tvätta i handfatet men skulle verkligen behöva tvätta lite kläder också så hoppas, hoppas.

Annars då så har jag faktiskt ont i halsen idag. Kände lite redan när vi steg av båten igår. Båda vägarna satt vi ute i fören där det blåste ganska rejält, och kyligt. Så jag är otroligt tacksam att jag köpte te igår! Är egentligen inte superförtjust i te, vill vara, men är inte. Men detta karamellte var supergott och doftar himmelskt!

Men nu ska jag sätta lite fart. Vaknade faktiskt av mig själv redan fem i åtta så borde vara lite effektiv nu. Först tvätt, sedan en liten promenad och därefter lite plugg. Kanske lite shopping också? Hade planerat att chilla på stranden och få lite färg men det är mulet idag också. Kanske är lika bra eftersom man inte ska vara ute så mycket i solen när man har ont i halsen. Aja, au revoir mes amis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0