Näst sista dagen

Bonsoir! Imorgon är det min sista dag! Men måste faktiskt säga att det känns ganska skönt ändå. Franska är knepigt och idag var jag sjukt skoltrött haha. Ändå hade jag bara två lektioner för jag skippade den första, hade nämligen så sjukt ont i magen när jag gick upp så blev tvungen att lägga mig raklång på sängen igen. Slumrade till och mådde mycket bättre efter. 

När vi slutade skolan gick jag, Annabel, Dorthe och Tine till ett bageri där vi köpte med oss lunch (en baguette utan någonting på för min del, yes I'm weird) och sedan begav vi oss mot stranden! Det var riktigt ynkligt men efter två timmar gav jag och Annabel upp. Det var så sjukt varmt! Istället strosade vi runt, tog "lite" bilder, shoppade lite och åt varsin himmelsk crêpe med glass. Det är fy skam vad onyttig jag varit dessa veckor, men hur ofta får man leva livet på franska rivieran liksom. Inte ofta. När min dumma hals blir bra så ska jag minsann träna varje dag. Så det så. No need to panic.

Nej, men hörrni nu måste jag sova. Sitter och slumrar till här med datorn i knät... Imorgon innan skolan ska Annabel och jag hänga på stranden en stund. Eftersom det blir sista gången!!! Sedan väntar en lång skoldag... 11.20-17.30 med bara en halvtimmes lunch och några små raster. Har intensiv franska, grammatik, vanlig franska och iLab. Sedan på kvällen blir det middag och utgång! Börjar känna mig lite stressad, när ska jag hinna packa och snygga till lite?! Måste checka ut redan vid 10 på lördag. Men det får helt enkelt lov att gå för nu orkar jag då inte. Den knarriga sängen kallar på mig. Bonne nuit!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0