Intensivt

Hej hej! Bloggen blir lite lidande just nu men allt är så himla intensivt. Det är mycket på jobbet, åker snart, sa hejdå till mina syskon igår (vilket kändes väldigt skumt, kommer inte se dem på en hel månad eftersom de har "pappavecka" den här veckan), farfar har blivit dålig... Ja, det är bara alldeles för mycket i mitt huvud just nu. Mår dessutom inte bra, är förkyld och har ont i ryggen.

Men idag är jag ledig från jobbet så ska försöka packa klart väskan så jag får ett problem ur världen och fixa present till en kollega som slutar. Ska ta en liten promenix med mamma också sedan ska jag bara vila och njuta av att vara ledig.
För snart kommer jag läsa franska på heltid i tre veckor! Kommer bli tufft men förhoppningsvis grymt kul också. Ska i vilket fall som helst bli sjukt skönt att komma bort lite, är trött på människor i allmänhet. No offense.  

Nej nu ska jag svida om från pyjamas till mjukiskläder haha, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0