Hejdå Sverige, bonjour France!

Är det bara jag som inte kan förstå att det imorgon gått 10 år sedan vi såg vilken ondska människor är kapabla till? Känns inte som det gått så många år. Får mig verkligen att känna mig gammal. Minns det så tydligt när jag kom in vardagsrummet och trodde pappa tittade på en actionfilm...

Satt och tittade på State of play med mamma men började nästan snarka (filmen är dock riktigt bra) så nu kryper jag till sängs. Väskan står packad och klar i hallen, den blev förvånadsvärt inte tyngre än runt 17-18 kg. Det var bra jobbat. Om cirka fem timmar hämtar pappa upp mig så beger vi oss ut mot Arlanda. Fattar det fortfarande inte. Nä, måste verkligen sova nu.

Hejdå Sverige, bonjour France!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0