Crazy stupid love

Var ju som sagt på bio igår och ja, den var på FRANSKA. Varför, varför måste de dubba filmer? Fransmän i ett nötskal alltså. Det är typ någon regel förklarade min gamla franskalärare för mig att en viss procent (ganska stor procent) av det som går på tv, radio etc måste vara på franska. Antar att det fortfarande är så. Sjukt är det i alla fall. Men men, filmen var riktigt bra! Trots att jag knappt förstod något av vad de sa haha. Och underbara, underbara Ryan Gosling... Behöver jag säga något mer eller?

Nä hörrni, nu är det dags för mig att bege mig mot skolan. 13.10-17.30 går jag idag med ganska softa lektioner så det är riktigt skönt. Vad som inte är lika skönt är att det börjar göra ont i öronen mina. Hoppas inte att jag blir sjuk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0