Ett dygn i Nice

Bonsoir! Hemma igen efter ett mycket trevligt dygn i Nice med Annabel! Började med varsin sallad till lunch igår på C'vert, därefter blev det shopping (en svart scrapbookingpenna, en guldig och en silvrig för min del haha, storshopping verkligen) och efter det blev det middag på favorithaket Milo's. Sedan mötte vi upp Dorthe och Tine för glass och crêpes och så avslutades kvällen med varsin drink på Sansas. Bara apelsinjuice för min del såklart.
 
Väl hemma hos Annabels värdfamilj var vi uppe till fyra på morgonen och pratade.Trots det så vaknade jag av mig själv (!) klockan nio. Sjukt. Så spelade för ovanlighetens skull spel på mobilen, Bubble town ^^, tills Annabel vaknade en timme senare. Då blev det frukost på bageriet runt hörnet, strandhäng och sedan fick vi galet bråttom så lunch blev en hamburgare i all hast på McDonald's följt av en glass som jag verkligen inte borde ätit. Pga magen. Herregud så jag saknar laktosfria produkter!!! Min mage mår inte bra alltså. Vill aldrig ens se en glass igen som det känns nu... Hemma dricker/äter jag mjölk, filmjölk, yoghurt och creme fraiche laktosfritt. Så ni kan ju tänka er när jag nu i en månads tid käkat yoghurt varje dag, glass var och varannan och massa andra mjölkprodukter...

I alla fall, hade sådan galen tur att bussen jag behövde ta var sen så att jag hann med den sedan sprang jag in på tågstationen och såklart så var jag så dum så att jag i brådskan tryckte in bankkortet innan jag valt biljett. Maskinen började tjuta och kortet fastnade. Smart! Tack och lov fick jag hjälp av en mamma och hennes son som stod bredvid. Så de fick ut kortet haha. Och jag hann med tåget med tio minuters marginal. Puh!

Här får nu lite bilder! Om ni undrar varför det inte är några bilder på människorna jag skriver om så är det för att jag måste kolla först med dem om det är ok. Man vet ju aldrig.  










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0