Time to say goodbye

Bonjour... Min resväska står nu i princip färdigpackad och redo. Men jag är inte redo. Vill inte åka! De här tre veckorna har varit underbara, spännande, lärorika och helt fantastiska. De bästa veckorna i mitt liv. Samtidigt som tiden gått sjukligt fort så känns det snarare som jag varit här i tre månader än i bara tre veckor. Märkligt det där. Det var hemskt att säga hejdå igår. För vissa lär man aldrig träffa igen vilket är väldigt trist. Men blir det ingen reunion som det pratas om så ska i alla fall jag och Annabel träffas, i Paris kanske eller så kommer hon till Stockholm. Vi får se. Ska även försöka ta en sväng förbi Nice i veckan om det är möjligt. Men nu ni måste jag göra klart det sista, om mindre än en timme måste jag checka ut. Skriver kanske mer ikväll hos farmor. Au revoir!


moi igår, ätandes den sista crêpen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0