Tillbaka på jobbet

Så där ja, då var första arbetspasset på över en månad avklarat! Till en början kom jag inte ens ihåg plu-koden till potatis! Vilket är illa haha. Men när jag slutade tänka och bara lät fingrarna flöda över tangenterna så hittade de automatiskt rätt, ganska coolt faktiskt. Det sitter i. Men konstigt var det att vara tillbaka som om ingenting hade hänt. Jätteskumt men ändå så normalt.

Pratade med chefen idag i alla fall om arbetstider och framtiden. Kommer att jobba två dagar i veckan och två helger i månaden. Skulle ju egentligen behöva heltid eftersom jag planerar att flytta hemifrån inom en snar framtid men i och med att jag jobbar två helger får jag ändå ut en ganska bra lön. Så det är väl najs. Minuset är ju att alla andra jobbar heltid så jag har ju inte så stor nytta av att vara ledig på vardagarna. Men det blir skönt, efter jul någon gång blir det till att skaffa ett heltidsjobb. Så får passa på och njuta dessa månader innan the real life starts.  

Men nu tror jag nästan att jag kryper ner och sover. Är stört trött. Gick förresten på mitt första corepass på en och en halv månad imorse. Det gick över förväntan! Återstår dock att se hur jag mår med träningsvärk imorgon. Hoppas att det inte är alltför illa för imorgon blir det dans afro igen, tjoho!


den här fina klockan bor hemma hos Ida och Göran, visst är den snygg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0