St Aygulf

Bonjour! Är nyss hemkommen från stranden, St Aygulf var vi till idag, så sitter och mumsar lite baguette. Ska alldeles strax bege mig ut på en promenix. Det är inte fullt så varmt idag heller, runt 20-23 grader tror jag vi haft. Men bara skönt tycker jag. Däremot har vi nog alla bränt oss eftersom man inte kände att solen tog, jag klarade mig nog bäst eftersom jag var så brun innan mohaha.

Bilden är från igår. Då var vi förresten iväg med grannarna till en pizzeria och åt. Mycket gott var det. Tror det var min femte eller sjätte pizza denna resa... Hehe. Ska bli sjukt skönt att komma tillbaka till gamla matvanor. Behöver det.
Nä, nu blir det promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0