Söndagsmarknad i Le Muy

Bonsoir! Har haft en superduperseg och härlig söndag. Började dagen med en sväng till marknaden i Le Muy. Alltid lika mysigt. Sedan har jag sovit. Låg först ute och solade/sov men det blev på tok för varmt. Det var nämligen 30 grader i skuggan idag. Så gick då in och la mig på sängen, var så trött så la mig bara ovanpå i bikinin med handduken som täcke och där sov jag drygt två timmar till. Haha så galet skönt. Det har varit tre väldigt intensiva veckor så tröttheten tar verkligen ut sin rätt nu. Tio dagar till kan jag bara råslappa innan det är dags att bege sig hem till verkligeheten igen. Men erkänner att det ska bli riktigt skönt att komma hem. Saknar lingongrova med ägg och kaviar, O'Boy, gott kranvatten, min säng, svenska äpplen och familj och vänner såklart. Att bero på svenska, när farmor och Christer hämtade mig på hotellet igår kunde jag nästan inte prata svenska. Det lät urfånigt och konstigt! Fick nästan lite ont i halsen för att det var så ovant att prata på det sättet. Efter bara tre veckor liksom. Då har jag ändå pratat en hel del i telefon med folk hemma. Lustigt. Nu tror jag dock att jag lyckats ställa om, eller tillbaka, mig. 

Nu ska jag fortsätta se på Harry Potter and the Philosopher's Stone som jag började se igår men var för trött för att se klart. Looove HP. Nästa månad kommer sista filmen ut på DVD! Kommer rusa till butiken och införskaffa den!

Här får ni en bildbomb från marknaden



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0