I love ink



Smider planer för min tredje tatuering. Är dock inte hundra än. Men den ska ha koppling till Frankrike och dessa fantastiska veckor. Har länge velat ha något som representerar min kärlek till la France. Vet inte riktigt vilken studio jag ska vända mig till bara. East Street föll mig inte riktigt i smaken även om jag är jättenöjd med tatueringen (2:an). Så om någon vet någon bra studio tell me please!

För övrigt tror jag vi har typ 30 grader i skuggan idag också. Satt ute och åt lunch för typ en timme sedan. Det tog säkert mindre än tio minuter för mig att äta men svetten rann och kunde inte sitta kvar en sekund efter att sista tuggan var svald! Så har hållit mig inne nu, passade på att dammsuga eftersom det bara är jag hemma. Det är så mycket spindlar och insekter överallt... Men en sväng med dammsugaren så säger det bara svosch! Mohaha. Farmor och Christer åkte nämligen till flygplatsen för att plocka upp syskonen och pappsen. Har inte träffat dem på en månad!!! Så det blir mys när de kommer hit! Man kanske ska ta och tvinga sig ut i solen igen... Haha skojar inte alltså, det är så fruktansvärt varmt! Man ska ju inte klaga men detta är faktiskt FÖR varmt för mig. Men om åtta dagar är jag hemma i kylan igen så får väl passa på. Tycker dock att det ska bli helt jävla underbart att komma hem till hösten. Min favoritårstid. Nä, plåga sig i solen var det va? Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0