Första höstpromenaden

Halloj! It's good to be home! Tog sovmorgon och sedan begav jag mig ut på en härlig höstpromenad. Dock måste jag säga att jag blev en aning besviken då jag trodde att träden skulle vara alldeles gula och röda. Men allt är ju i princip fortfarande grönt! Haha. Aja, är glad att jag inte missade det i alla fall!

Efter promenixen svängde jag förbi centrum och hälsade på Idisen! Det är så märkligt det där med tid, å ena sidan kändes det som igår men å andra sidan kändes det som ett halvår sedan vi sågs. Det som är himla typiskt nu är att vi kommer att få svårt att klämma in att ses eftersom hon jobbar dag och jag kväll. Men det får lov att gå på något sätt!

Vet ni vad jag håller på med nu då? Laddar upp bilder till fuji så jag kan beställa bilderna. Glömde ju såklart det innan jag åkte hem... Det tar så jäkla lång tid att ladda upp bilder där, fattar inte varför?!? Kommer nog behöva välja bort en hel del sedan också, blir kanske lite dyrt med 200 bilder hehe...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0