Dans afro

Sitter här och myser med vetekudden. På fossingarna har jag mina nya gosiga tofflor. Burr vad kallt det är alltså! Men missförstå mig inte, I like it! Det är sådan sjuk omställning bara när man i en månads tid levt på franska rivieran med en medeltemperatur på 25-30 grader!

I alla fall, ikväll testade jag för första gången dans afro på Friskis&Svettis. Helt salig är jag. Har sagt det förut men säger det igen, jag ÄLSKAR att dansa! Det var så härligt och befriande. Och man dansade barfota, underbart! Ber att jag inte jobbar torsdagskvällar så att jag kan fortsätta gå på det. Annars blir jag väldigt, väldigt ledsen eftersom det är enda dagen det går. Det är så himla synd att det inte går fler sådana pass. Likadant med dans fuegon, den går bara på måndagskvällar. Är rädd att jag kommer jobba då också... Men jag kan i alla fall alltid gå på den "vanliga" dansen på söndagar men den är inte i närheten så rolig som fuegon och afron.
Det är mer känsla i dem vilket passar mig utmärkt. Den vanliga dansen är mer koreografi än känsla vilket inte går ihop lika bra med min motorik haha.

Men nu ska jag krypa ner och sova, är superdupertrött. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0