It all ends here

Hej hej! Sov riktigt dåligt inatt men trots det har dagen var mycket bättre än gårdagen. Hade som morot att jag skulle köpa nya HP-filmen när jag slutade så det gjorde jag. Men så visade det sig att söta mamma hade köpt den också haha! Som adventspresent till oss. Så det kan gå! Hade egentligen tänkt önska mig hela boxen på Blu-ray i julklapp men vi har varken HDTV eller Blu-ray spelare, vi hade tänkt skaffa det men nu reser vi nog istället. Det första jag köper när jag flyttar hemifrån (förutom tallrikar och kastruller som är i princip det enda jag saknar för ett fungerande kök) är en LED-TV och en Blu-ray spelare. Kan leva utan matbord och stolar, men inte utan TV! Haha.

Men nu ska jag fortsätta måla naglarna och småpyssla lite. My room is a total mess... Har t o m tappat bort ett par saker. Inte likt mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0