Tisdagen kom och gick

Hej hej! Är jättetrött så ska alldeles strax lägga mig, eller ligger faktiskt redan i sängen färdig så ska bara släcka när jag är klar. I alla fall, känns som att den här dagen bara försvann. Började dagen med en powerwalk med mamma till strand och tillbaka. Riktigt skönt och lite färg fick man på köpet också. Sedan gjorde jag mig klar, åt lunch, gick fram och tillbaka till centrum och efter det stack jag till jobbet.

På jobbet var det mer eller mindre kaos eftersom ena frysen lagt av. Så allt skulle packas i backar och tryckas in i frysen på lagret som inte är speciellt stor. Kunderna blev allt lite snopna när de kom och såg att hela frysen var tom. Så när någon skulle ha något var man tvungen att klämma sig in i frysen och gräva efter varorna. Som sagt lite kaos var det ^^ En kollega som varit utomlands i flera månader är nu tillbaka så han kom och hälsade på också, mycket trevligt. Ska bli jättekul nästa lördag då vi ska hitta på något hela gänget igen!

Idag har det ju förresten var riktigt varmt, sommarkänslorna är tillbaka! Men nu ska jag sova. Fy tusan vad skönt det ska bli!!! Bara jag inte drömmer mardrömmar igen, som inatt. Sov inte alls bra... Nä usch. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0