Jätteförkyld

Hej hej. Känner mig ynklig men betydligt bättre än imorse/förmiddags. Mådde riktigt dåligt när jag åkte till jobbet igår men blev tusen gånger värre efter de timmarna. Kunde knappt andas på slutet eftersom jag var så täppt i näsan. Kunde knappt uttala vissa siffror heller när jag satt i kassan. Vidrigt var det. Insåg att jag inte skulle kunna jobba idag så fick sjukanmäla mig imorse. Så hela dagen har spenderats under täcket i soffan. Trodde bihålorna skulle explodera tidigare men nu har trycket lättat betydligt. Så skönt! Men som sagt, mår ursuelt fortfarande. Det tokrinner ur ögon och näsa... Och det är jättefint väder och helg snart! Aaaah vad det suuuuuger att vara sjuk. På söndag ska vi dessutom ha släktkalas, men då mår jag väl förhoppningsvis bra.

Nu beger jag mig in till soffan igen. Tror jag ska se en till film. Såg thrillern November med Courteney Cox imorse. Bra var den, eller ok. Märklig är nog ordet som beskriver den bäst. Men underhållande för stunden var den ju. 

Men först bjuder jag på en bild från häromdagen. Detta är verkligen nostalgi för mig, älskade dessa buskar som växte lite varstans där vi bodde i Årsta när jag var liten. Just denna fina buske växer utanför lägenheten Ida flyttade till idag! Tänk vad vuxna vi blivit! Kan inte riktigt förstå det. Time flies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0