Dumma förkylning

Fan fan fan! Förkylning har tagit ett nytt grepp om mig, med andra ord mår jag inte alls bra idag. Vilket betyder att det inte blev någon dans fuego! Ville ju så himla gärna!!! Men man måste ju lyssna på kroppen. Tyvärr...

Till något helt annat då så såg jag en väldigt bra film igår. Nämligen Flags of Our Fathers. Helt klart en film man ska se om man är ett fan av krigsfilmer, som jag. Dock somnade jag en bit in på filmen så tittade klart på den till frukosten imorse. Tycker det är himla mysigt på söndagar att börja dagen med en film. Men idag blev jag kvar i soffan i princip hela dagen eftersom jag inte mår bra. Följde bara med mamma en snabbis till centrum (känns som att jag skriver det väldigt ofta, men bor man nära blir det lätt så!) där jag passade på att köpa ett Isadora-nagellack på extrapris. Power pink blev det, en gammal goding. Det nya ursnygga lacket Miami blue som jag spanat in var nämligen slut. Attans alltså att jag inte köpte det häromdagen när det fanns! Men men, nu ska jag återgå till tvn. Men bjuder först på en charmig (not) bild från igår. Må ni tro att detta var en av de bästa! Så blir det ibland, men jag gillar bilden på något sätt ändå. Vackra sommarstockholm i bakgrunden var ju liksom inte helt fel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0