Tredjeplats

Jaha, det blev en tredjeplats för Eric Saade och Sverige. Det kan vi ju leva med, eller hur? Men vi BORDE ha vunnit! Kan i alla fall inte fatta att Italien kom två?! Det lät ju som han ströp en katt när han sjöng! Skandal. Irland, Grekland, Frankrike eller England borde kommit bättre till. Och stackars Spanien, hon var ju bra ju. Vissa länder röstar så lustigt... Men det kändes riktigt najs att vara svensk ikväll, vi fick ju faktiskt poäng av nästan alla länder även fast det inte var så höga varje gång.  Eric gjorde oss stolta men jag önskar fortfarande att det hade varit Danny som fått tävla för oss. Men men, det har varit en spännande kväll och jag är mycket nöjd. Nu ska jag sova, ska upp rätt tidigt imorgon och vinka av lillasyster, den lilla råttan, som ska till PARIS imorgon! Åååå vad jag önskar att jag också skulle dit. Men i höst så, då ska jag minsann ta en tripp dit efter kursen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0