Svensk färskpotatis

Hej hej! Har inte mått bra alls idag heller men det känns ändå som att det håller på att vända *peppar, peppar, ta i trä*. Så imorgon blir det core! Om jag nu inte skulle vakna och må uruselt, men det får vi hoppas att jag inte gör.

Kom för en sekund inte ihåg vad jag gjort idag haha. Men jag har ju inte gjort något speciellt heller så det var väl inte så konstigt. Har bara fortsatt plocka i mitt rum, tittat på tv och gått till centrum och handlat med mamma. Gissa om jag blev glad när jag såg att ICA fått in svensk färskpotatis! Så det åt jag till middag med burkskinka, gräddfil och gräslök, hur gott som helst! Finns inte mycket som slår svensk färskpotatis med smör på. Det skulle vara egenodlad färskpotatis då. Nä, det var bra länge sen vi åt middag så nu kurrar magen. Så nu ska jag ta mig ett glas O'boy och några skivor bergis framför Desperate Housewives, hejsvejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0