Släktkalas

Hej hej bloggen! Tog en riktig sovmorgon idag, gjorde mig iordning, gick till centrum med kära mor och syster och sedan hämtade pappa upp oss så for vi till farmor för släktkalas. Där fick vi grillat, vinbärskolapaj och finfina presenter. Tackar så mycket!

Tänkte först inte ta med kameran för jag mår risigt fortfarande men så ändrade jag mig eftersom jag förstod att jag skulle ångra mig efter annars. Och mycket riktigt är jag väldigt glad att jag tog med den! Knäppte lite fina bilder på syster och lilla Tyra. Älskar att fota barn när de springer runt och leker och busar. Blir så härliga bilder. Lite suddiga emellanåt dock när man inte hinner med i svängarna.

Igår träffade jag ju förresten Anna-Karin, vi hyrde film och åt lördagsgott. Jättemysigt men filmerna vi hyrde var väl si så där. Eller Frozen var riktigt bra men så himlans äcklig! Den var så verklig liksom, den situationen skulle man själv i princip kunna hamna i. Sedan hyrde vi Dark Floors också. Herregud alltså. Om jag säger att medlemmarna i Lordi var monstrena så säger väl det ganska mycket...
Vi missade den lilla texten på baksidan där det stod. Hade vi sett det hade vi INTE hyrt den. Men det blir vad man gör det till! Vi lyckades skrämma upp varandra väldigt bra ändå haha. Och filmen var riktigt obehaglig innan man sett dem. I alla fall, hade egentligen bara tänkt skriva ett jättekort inlägg så nu ska jag skynda i säng. Ska upp tidigt imorgon och åka till stan för en promenix med Ida. Ska även lämna tillbaka ett par dösnygga skor som tyvärr inte alls var bekväma. Trist! Men som sagt nu måste jag skynda, godnatt!


farmors supergoda vinbärskolapaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0