Skräpdag

En riktig skräpdag har det varit. Fick från ingenstans asont i halsen tidigare och när jag kom till jobbet fick jag sådan yrsel att benen vacklade under mig. 
Illamående har jag också haft hela dagen. Så därför beslöt jag mig för att skippa träningen idag igen (cyklade ju dock till jobbet) och tog mig in till stan istället. Så som jag dragit mig för det alltså. Och vet ni vad? Inget ur fashion against AIDS-kollektionen passade mig! Det var helt fel färger för mig. Så det var väldigt trist. Hittade inget av det andra jag skulle ha heller. Men efter en sväng in på Cubus kom jag ut med en liten påse fylld med färg! Hehe.  

Nä, nu ska jag sträcka ut mig en stund på soffan innan jag lägger mig. Börjar få riktigt ont i ljumsken, får hoppas att det inte blir något mer med det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0