Så var helgen slut

Så var helgen slut, tack och lov! Men det har faktiskt varit en väldigt lätt och smärttfri helg. Inte för att det brukar vara pest annars som jag fick det att låta nu haha men jag har varit ovanligt utvilad denna helg och båda dagarna rullade på riktigt fort. Synd bara att man missade det fina vädret! Men det ska ju bli fint hela veckan nu. Toppen! Jobbar nämligen bara tisdag, onsdag och torsdag så jag kommer hinna njuta av det denna vecka! Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att det blir lika fint väder nästa vecka. Åtminstone på torsdag. För då fyller jag ju år! Förstår det inte riktigt, att tiden gått så fort. Känner mig så gammal. Är det normalt att känna ångest inför sin 20-årsdag? ^^

Var förresten på dans fuego (älska!) efter jobbet. Men idag var det riktigt tungt. Fast det var ju inte så konstigt med tanke på att jag jobbat alla dagar utom fredag (med andra ord slutkörd) och dessutom var sjukt hungrig! Brukar klara mig alldeles utmärkt annars så jag vet inte varför det blev så idag men det gick ju bra ändå. Imorgon blir det dans igen! Men det är inte förrän sent på kvällen så imorgonbitti blir det en promenix med mamma och sedan ska jag sola! 
Men nu ska jag minsann sova, godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0