Grönt är skönt!



Titta vilka underbara skor jag införskaffade mig idag!!! Åkte som sagt för att lämna tillbaka de andra jag köpte häromdagen och passade då på att gå igenom hela affären på jakt efter ett par andra. Och där stod de. Skorna med stort S. Ååh så underbara de är! Riktigt bekväma också. Just they we I like it. Fanns i två andra färger också så är bra sugen på ett till par... Men vi får väl se, borde ju verkligen spara hehe. Från Scorett är de förresten och kostade bara 299 kr.

Efter det fantastiska inköpet begav jag mig hem till Ida så gick vi ut på en promenad. Stannade på Hötorget på väg hem och köpte jordgubbar och biggaråer. Så gott! Efter lunchen var vi riktigt händiga och monterade ihop en byrå från IKEA (vilket inte var det lättaste). Men efter en och en halv, två timmar var den färdig! Tyckte vi gjorde ett himla bra jobb måste jag säga!

Men nu ska jag ta och fixa mammas naglar. Vet inte vad människan gör med sina stackars naglar! Haha. Sedan blir det lite tv och jordgubbar innan jag hoppar i säng. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0