Génial

Har ju glömt att berätta att jag faktiskt, efter allt strul med franska CDn jag beställde, fick hem en gratis från Natur och Kultur. Hur najsigt var inte det liksom! Men det var inte mer än rätt tycker jag efter allt strul. Fick först hem en som inte fungerade, ringde Adlibris, fick en till hemskickad som även den det var fel på (fanns inget innehåll på CDn), ringde Adlibris ett antal gånger och fick mycket dålig service därifrån sedan fick jag även en påminnelse från Klarna trots att jag skickat tillbaka skivorna och sagt åt dem att ta bort fakturan. Men nu är jag mycket nöjd. I sommar ska här pluggas franska minsann!

Har börjat se Vänner med fransk textning. Väldigt lärorikt! Så nu blir det till att somna till ett avsnitt, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna, kundservicechef, adlibris.com

Hej Isabel,

jag är ledsen att höra att du upplever att du har fått dåligt service från vår kundservice. Hör gärna av dig till mig om du har några frågor eller om det är något jag kan hjälpa dig med.

Vänlig hälsning, Anna, kundservicechef, adlibris.com

2011-05-17 @ 13:34:49
URL: http://www.adlibris.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0