Inte i toppform

Jösses alltså jag var verkligen inte i toppform idag på jympapasset. Allt kändes jättetungt och knät värkte. Men jag kämpade på! Känns bra nu men blev lite trött hehe. Skiter i att baka idag, får fixa det imorgon innan jobbet. Förresten ställde jag mig av nyfikenhet på vågen tidigare. Har fått höra att jag ser så tajt ut thihi. Och mycket riktigt hade jag gått ner lite till! Tjohoo!

För att ingen som halkar in här på bloggen ska missförstå så bantar jag inte. Tränar regelbundet för att jag älskar och mår bra av det, äter ordentligt (bra mat, grönsaker & frukt) och unnar mig godis m.m på helgerna. Ingen anorexia här inte. Aldrig i livet.

suddig och dålig bild från förra veckan men orkade inte fixa någon annan så den får duga, sköna proportioner också haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0