Kaos

Hej hej! Är helt slut. Denna dag har bara varit kaos känner jag. Tänkte först ta en promenad men nä håret såg hemskt ut (haha), sen tänkte jag gå och sola men kom inte till skott med det heller. Så jag lagade lunch och satte mig i solen på balkongen. Det var ju verkligen vår på riktigt idag! Passade även på att ringa några viktiga samtal när jag satt där i solen och njöt. Det ena var till Adlibris, tror aldrig jag skrev det men jag fick hem ytterligare en skiva som var TOM. Får damp på dem snart alltså. De säger att de ska höra av sig men icke. Så imorgon ringer jag dem för fjärde gången eller vad det blir och säger att de kan behålla sin jävla skiva! Dålig service är vad det är. Men nu kom jag av mig lite. I alla fall, på jobbet var det mycket folk, kassorna strulade med mera så vi hamnade lite efter och det blev lite smått hysteriskt på slutet men det gick bra. Och när jag kom hem och precis börjat med maten hörde jag hur någon skrek och jämrade sig i trappan. Först trodde jag att det var någon som larvade sig eller någon som var full men tillslut klädde jag på mig och gick ut. Då var det en kvinna som skadat sig men en granne satt redan hos henne och hade ringt 112. Så jag mötte upp ambulansen i porten. Så overklig känsla det där, även fast det inte är så allvarligt. Man är liksom inte beredd på det eller vad man ska säga. Men nu gäspar jag käken ur led snart. Sova? Yes please. Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0