Dags för förändring

Hej hej! Har legat i soffan hela dagen och tittat på film. Mår sämre idag igen så det blev ingen middag hos pappa, får bli imorgon istället om jag orkar då.

Det går så mycket tankar i huvudet på mig just nu. Jag behöver verkligen en förändring. Är dödstrött på Tyresö för tillfället. Vill flytta. Vart vet jag inte. Vill bara bort från gamla minnen och svek. Tror inte att jag hör hemma här. Känner för att bara fly landet och aldrig återvända. Haha vad dramatisk jag låter nu, det är ingen fara med mig. Absolut inte. Behöver bara förändring. Är så trött på att vara rädd för förändringar, trött på att aldrig våga saker. Just nu känner jag för att bara kasta mig ut i världen och göra allt jag aldrig vågat! Lämna säkerhetszonen liksom. Men jag håller faktiskt på att planera ett litet äventyr. Det är något jag verkligen vill göra så jag hoppas det går vägen. Jag menar, jag ska se till att det går vägen. Allting är möjligt! Right?



Kommentarer
Postat av: Malin

Klart det är! Våga mera, fegis. Världen ropar på dig, lyssna!

2011-03-14 @ 09:24:05
URL: http://malineidin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0