Danny var bäst

Go kväll! Maddis åkte för en stund så nu tror jag faktiskt att jag ska sova. Mår inte så värst bra efter att ha jobbat hela dagen. Det gick rätt smärtfritt men framåt slutet började jag känna mig febrig och yr. Men efter mat, vila och trevligt sällskap känner jag mig bättre. Hostan är dock inte rolig alltså...

Måste ju tillägga att jag är grymt besviken att Danny inte vann! Han är en mycket bättre artist och låten var bättre än Saades. Tycker Danny förtjänade att vinna så det var väldigt synd. Men jag har absolut inget emot Saade och hans låt är även den riktigt bra. Men ändå, Danny är mycket bättre. Det var många bra bidrag i år faktiskt. Danny, Sara Varga, Swingfly, Saade, Nicke Borg, Loreen, The Moniker och Pernilla Andersson (säkert glömt någon) var alla asbra. Vargas låt, Spring för livet, är en av de vackraste svenska låtarna jag hört. I alla fall, ser fram emot att se hur det går för Saade i ESC. Vore kul om det kunde gå bra för Sverige för en gångs skull. Nej men nu går jag och lägger mig, kroppen behöver det. Godnatt!

bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0