Thursday

Har precis avnjutit en supergod fruktsallad med bland annat två sorters melon och jordgubbar. Nam nam! Men när jag skulle ta den sista tuggan med en stooor jordgubbsbit och en stooor melonbit så råkade jag välta ner hela skålen i min papperskorg... Så himla typiskt! Blev tvungen att gräva upp den och eftersom jag är förkyld kan ni ju tänka er att min papperskorg inte är det fräschaste stället just nu. Det roligaste var att jag grävde och grävde efter gaffeln så när jag tillslut tittade upp såg jag att den låg bredvid papperskorgen haha. Okej kanske inte låter så roligt nu men det var ganska komiskt ^^ Välte dessutom soffbordet när jag flyttade datorn, tummen upp för mig!

Situationen med förkylningen är fortfarande hopplös. Den ger sig inte! Hostar, har ont och är svullen i halsen, har hjärtklappning till och från, känner mig allmänt hängig... Mamma, mormor och jag tog en sväng förut förbi cykelaffären, Statoil och centrum för att handla och uträtta några ärenden och bara det var ansträngande. Alltså blir det ingen träning för min del imorgon heller. It sucks! Men det blir lunch och lite shopping i Nacka forum med Madde istället. Det blir najs! Inte direkt för att jag har några pengar att shoppa för men i alla fall haha. Måste köpa något gult plagg eller accessoar. Eller måste och måste, men har blivit helt insnöad på gult. Så himla snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0