Take the heat

Helt seriöst så sitter jag och bara klappar mitt hår för att det är såååå lent och mjukt! Testade nämligen Take the heat 3 minute miracle inpackningen från Aussie ikväll. Helt underbaaar produkt! Fick hem Kicks-tidningen igår så använde min kupong på 25 kr och kupongen med 20% så den blev min för 75 kr. Annars kostar den 125 kr. Men jag lovar, lätt värt det även till fullt pris!



Vill ni höra något komiskt då? Har hela dagen sett fram emot mitt fredagsmys; chips, grönsaker och dipp. Så jag tänkte precis blanda dippen och ställa in den i kylen. Men jag öppnar skafferiet och där finns INGEN DIPPMIX! Brukar alltid ha värsta förrådet av den (eftersom jag bara äter Estrellas garlic som inte finns på så många ställen) men nu var den alltså slut och alla affärer har stängt! Haha det här är bara inte sant... Aja, får väl trösta mig med att jag i alla fall har världens lenaste hår just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0