Lunch på balkongen

Hej hej! Har varit lite risig och jobbat, därav frånvaron. I alla fall, har precis käkat lunch på balkongen efter en långpromenad med mamma. Känns nästan som att det är april ute! Hoppas det fortsätter så här! Vi var ute och gick igår också i typ två timmar. Även fast man har ont i halsen dör man ju inte av lite frisk luft och sol. Tvärtom. Vill så gärna gå på jympapasset imorgon men idag känns halsen svullnare än igår, det går upp och ner. Så vi får se hur jag mår imorgon.

Invigde förresten mina nya solbrillor från Åhléns idag. Gillar dem verkligen men det är så sjukt ovant för mig. Brukar typ aldrig ha solbrillor eftersom jag tycker jag ser så fruktansvärt töntig ut i dem men men. Riktigt skönt var det i alla fall att slippa kisa med ögonen haha. Nu ska jag hoppa in i duschen och om några timmar är det dags för jobb igen. Hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0