Ger upp mitt beroende

Ger upp mitt beroende, ett av dem i alla fall. Och det är Våra bästa år. Kommer ihåg att jag när jag var mindre typ sprang hem på fredagar då jag slutade tidigt för att hinna se det haha. Det var rena lyckan när man var hemma från skolan och var sjuk. Sedan gick det några år då jag inte kunde se det och så glömde jag bort det. Men det senaste året eller vad det kan vara (säkert mer...) har jag spelat in det varje dag. Man blir verkligen beroende och det har faktiskt varit intressant och händelserikt. Men i flera veckor har det stått helt stilla. Klassiskt för serien men det har varit värre än vanligt. Har spolat mig igenom avsnitten för att bara se vad som hänt eller ja, inte hänt. Så nu ger jag upp det. Har raderat alla avsnitt och kommande inspelningar. Känns befriande. Tänk att jag nu skrev ett helt inlägg om Våra bästa år. Stört. Men jag är uttråkad. Och sjuk. Det är värre idag, har feber och halsen är jättejättesvullen och gör ondare så jag blev faktiskt hemma från jobbet. Siktar dock på att gå imorgon då det bara är tre timmar, 17-20. Det borde jag palla. Nu återgår jag till min halvt sovande position i soffan. Ocean's eleven går på 6an så jag tänkte glo på den, hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha men det är sant, man fastnar fan i våra bästa år. Gulligt att du gav det ett hejdå-blogginlägg ;) Krya på dig vännen!

2011-03-09 @ 22:18:26
URL: http://malineidin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0