Från överlycklig till förbannad

Lyckan var total när det plingade till i mobilen imorse. Min franska CD (tillhörande läromedel till boken jag köpte för kursen i höstas) fanns att hämta ut! Efter att ha väntat tålmodigt i en månad på att den åter skulle finnas på lager. Det var nog bra för Adlibris att deras telefontid var över för dagen. För just nu är jag så jävla förbannad. Fanskapet (CDn) som jag pröjsat nästan 400 kr för är TOM. Yes, om man nu inte ska göra på något magiskt sätt?! Har provat i båda datorerna här hemma och båda säger att den är tom och ger förslag för "tomma skivor".
Morr är allt jag har att säga. Morr!

För övrigt då så mår jag lite bättre. Men det är tungt att andas och jag hostar som bara den. Har hyrt film och köpt vindruvor så ska krypa upp i soffan snart och ladda batterierna inför imorgon. Jobbar 08.30-18.10. Men sen kommer Maddis hit och käkar tacos med mig! Så hoppas, hoppas, hoppas jag att hon vill se Mello med mig också... Det är ju final!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0