Erin Brockovich

Åt precis en piggelin så ska försöka somna medan halsen fortfarande är en aning bedövad av den. Egentligen borde jag vara jättetrött med tanke på att jag som sagt inte somnade förrän sju imorse och sedan bara halvsov fram till elva men jag är faktiskt inte speciellt trött alls. Tyvärr. Det enda jag känner är den ohyggliga smärtan från halsen.

I alla fall, poängen med inlägget har att göra med rubriken. Såg nämligen precis Erin Brockovich. Och måste ju säga att den var asbra! Fy skam att jag inte sett den tidigare! Om det finns någon mer som inte sett den än så se, se, se! Nej nu ska jag försöka sova, blir intressant att se hur lång tid det tar idag... Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0