Spöregn

Jäklar vad det har vräkt ner hela morgonen! Man blir ju liiite orolig för hur vädret imorgon (midsommarafton!) ska bli... Egentligen är jag inte speciellt sugen på att fira. Älskar vanligtvis traditioner men jag har på något sätt inte ork denna gång. Funderar starkt på att bara sitta hemma och hyra en film. Börjar ju halv nio på lördagen dessutom. Men vi får se hur det blir. 

Hade tänkt att träna idag men vi får se hur det blir med det också. Friskis är stängt och det spöregnar ju som sagt. Hoppas på att det spricker upp snart så att jag kan ta mig en promenix. Har nämligen inte tränat sedan jag kom hem, bara cyklat till jobbet. Men jag var i alla fall duktig på Cypern och tränade på hotellets gym tre gånger! Så underbart att springa på löpbandet och titta ut på det turkosblåa havet. Oslagbart. Sådan utsikt borde Friskis ha! 

Men nu ska jag återgå till att gå igenom de 2 500 bilder jag tog på Cypern. Hehe...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0