Something Borrowed

Hej hej! Idag blev det middag + mysigt biobesök med kusin Caroline. Sjukt vilka stora grejer som är på gång! Something Borrowed såg vi i alla fall. Såååå bra! Grät flera gånger både tårar av glädje och sorg. En riktig feel-good movie som visar att det aldrig är för sent att ändra kurs i livet. Rekommenderas varmt! Det var förresten bara jag och Carro och två tjejer till i hela salongen haha.

Men nu ska jag ta och förbereda lite inför imorgon. Då blir det nämligen Allsång på Skansen med syster och mamma! Är otroligt tacksam mot min chef och min kollega Bahar som gjorde det möjligt. Hade först bestämt med en annan kollega men det blev ett missförstånd och den andra jag kunde fråga kunde inte så lillasyster, och jag, blev väldigt ledsna eftersom vi var helt inställda på att gå. Men så ringde chefen när jag satt på bussen och sa att han ordnat det. Blev alldeles paff och överlycklig! Imorgon är det ju så extra speciellt eftersom det är första gången för säsongen och Måns första gång (vi älskar Måns!). Dessutom är både Danny och September där, kommer bli grymt!!! Fint väder ska det bli också. Det gillas!

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta klart på Inception (somnade häromkvällen nämligen). Imorgon ringer klockan tjugo över sex. Ska man ha bra platser gäller det minsann att vara i god tid och kriga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0