En dag kvar

Herregud vad det tar på krafterna att ha frukten, speciellt i denna värme och när man inte mår hundra. Är så glad att denna dag är över! Det betyder att det bara är en dag kvar nu sedan är jag ledig tre dagar på rad i alla fall. Skulle ju varit ledig i fem dagar men schemat hade till min besvikelse blivit ändrat. Detta betyder också att det blir knajs med middag och så på onsdag. Ska ju på HP7 då!!! Måste åka direkt från jobbet så får se hur det blir med middagen. Men det löser väl sig.

Nu ska jag ta och masa mig in i duschen och raka benen. Skulle behöva fixa naglarna också (de har aldrig varit så gräsliga som de är nu) men vi får se om jag orkar. Sedan kryper jag ner i sängen och ser Harry Potter och de vises sten. Började se den igår men däckade nästan på en gång. Måste ju hinna se alla innan onsdag! 
Bäst att sätta fart, hejsvejs!


tröttis Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0