Snart så

Hej hej! Känner att det var farligt att sätta sig ner nu, blir nog svårt att komma upp igen. Har varit igång i full rulle hela dagen. Jobbade som sagt 8.30-17.30 och glömde ta min eftermiddagsrast så jag satt bara ner 45 minuter på hela dagen. Det har varit så mycket att göra hela tiden och det kom sjukt mycket frukt som skulle klämmas in i vår minimala kyl. Så ett rejält träningspass har denna dag varit. När jag kom hem duschade jag och åt sedan började jag städa och rensa lite. Kände att det hade varit kaos alldeles för länge. Har fortfarande mycket kvar men någon måtta får det vara. Benen har sagt ifrån så jag ska se lite tv innan jag lägger mig. Imorgon jobbar jag 8.30-18. Sedan jobbar jag samma tid på lördag och efter det är jag ledig i hela fem dagar! Ska bli så uuunderbaart! Längtar galet mycket till onsdag. Varför gör jag det då? Jo, då ska jag och Ida gå på premiären av HARRY POTTER AND THE DEATHLY HOLLOWS PART 2!!! Kommer bli grymt!!! Det är min morot.

My baby hade inget batteri så bjuder på en bild tagen med den andra kameran. Sjukt tråkigt det är att fota med den. Det går nästan inte efter att man vant sig vid kvalitén man får med systemkameran. Aja, ville bara visa att jag faktiskt lärt mig att fläta. Wiho! Inte så proffsigt, I know. Men som sagt har typ precis lärt mig att fläta. Har fått komplimanger för det i alla fall och jag älskar det. Så himla skönt att få bort luggen också. Övning ger ju som bekant färdighet så ska fortsätta fläta flitigt! Skulle önska att jag kunde göra en inbakad fläta men vi tar en sak i taget haha. Nä, nu blir det tv och jordgubbar. Hejsvejs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0